لیزر موهای زائد با دستگاه آمریکایی کوترا

در سالهای اخیر تقاضای عمومی برای انجام لیزر جهت از بین بردن موهای زائد و درمان ضایعات عروقی افزایش چشمگیری داشته است، بر همین اساس بسیاری از افراد به دلیل عدم آگاهی و شناخت کافی، صرفا بر اساس تبلیغات یا قیمت ارزانتر اقدام به انجام لیزر موهای زائد در مراکز مختلف کردند که نتیجه عدم رضایت ایشان از انجام لیزر و همچنین عوارض جانبی روی سطح پوست و در نهایت مایوس شدن از ادامه درمان بوده است، حال بهتر است مشکلات و محدودیت های برخی از دستگاه های لیزر موهای زائد را از دیدگاه متخصصان جویا شویم:

  • در اکثر دستگاه های لیزر موها پس از درمان از بین نمیروند و به دلیل آسیب به ریشه مو، تبدیل به موهای نازک و کرکی میشوند.
  • استفاده از هوای سرد و یا اسپری راهکار مناسبی برای خنک کردن سطح پوست و کم کردن عوارضی مثل سوختگی و لکه های قهوه ای نیستند و ما باید دنبال راهکار تازه ای باشیم.
  • در دستگاه هایی که بین پوست و هندپیس فاصله وجود دارد، پس از منهدم شدن مو، بخار و ترکیبات شیمیایی در فضا پخش میشود که بسیار سمی و خطرناک است و اثر سرطان زایی آن ثابت شده است.
  • معدود دستگاه هایی هستند که قابلیت کار روی پوست های تیره رو دارند ولی تا به امروز هیچ دستگاهی وجود نداشته است که امکان درمان موثر و موفق روی پوست های برنز و سولار رفته را هم فراهم کرده باشد.
  • تعداد جلسات بالا و برگشت پذیر بودن از جمله دغدغه های بزرگ افرادی است که قصد انجام لیزر موهای زائد رو دارند.

برای برطرف کردن این ضعف ها و مشکلات، متخصصان کمپانی آمریکایی کوترا که از پیشگامان صنعت لیزر زیبایی درمانی دنیا محسوب میشوند، پس از بررسی های کلینیکال و مطالعات علمی از جدیدترین تکنولوژی رفع موهای زائد رونمایی کردند.

الکس سرد کوترا دارای آخرین و کاملترین تکنولوژی روز برای از بین بردن موهای زائد است، این دستگاه با طراحی نوین و بسیار پیشرفته، تمام مشکلات دستگاه های پیشین را مرتفع کرده است.

الکس سرد کوترا مجهز به پیشرفته ترین سیستم کولینگ سه زمانه و خنک کننده یاقوت کبود میباشد و سرمای ویژه ای را حین لیزر برای پوست شما به ارمغان میآورد. قابلیت برخورد تماسی سیستم کولینگ این دستگاه باعث میشود که بخار و گاز ناشی از انهدام مو به بیرون متصاعد نشده و علاوه بر آن به صورت سه زمانه در نقطه لیزر و نقاط قبل و بعد از آن سرمای ملایمی بر پوست منتقل شود.
در ضمن برخلاف سایر دستگاه های موجود در بازار، این دستگاه احتمال بروز مخاطرات و عوارض جانبی همچون سوختگی، لک و درد را به صفر رسانده است.

ان دی یگ پالس حقیقی این دستگاه باعث میشود طیف عظیمی از مراجعه کنندگان از پوست بسیار روشن تا تیره ترین رنگ پوست بتوانند از الکس سرد کوترا استفاده کنند که این نکته با توجه اقلیم و رنگ عمومی پوست ایرانیان بسیار حائز اهمیت است. از سوی دیگر این دستگاه تنها دستگاهی است که به پزشکان امکان میدهد تا بر روی پوست های سبزه، برنزه و حتی آفتاب گرفته، با جوابگیری موثر بدون هیچگونه عوارض جانبی کار کنند.

برای هر فرد به جهت رعایت پروتکل های بهداشتی، در هر جلسه، از سری های هندپیس یکبار مصرف استفاده میشود.
این دستگاه در کمترین تعداد جلسات، بیشتر تاثیر گذاری را برای مراجعه کنندگان به ارمغان آورده و برای افرادی که خواهان بازگشت ناپذیری موهای زائد هستند، گزینه ای بی بدیل محسوب میشود.
همچنین لیزر کوترا اولین دستگاه دارای ان دی یگ پالس حقیقی و واقعی در دنیاست و به دلیل همین ویژگی منحصر به فرد توان بالایی در از بین بردن کامل موهای نازک و کرکی دارد.
بر اساس آخرین نظرسنجی های انجام شده در آمریکا و اروپا میزان رضایتمندی از دستگاه الکس سرد کوترا بسیار بالا گزارش شده است. این دستگاه که دارای مهر گلد استاندارد Gold Standard قرن بیست و یک و تاییدیه سازمان غذا و دارو FDA آمریکا میباشد، در کلینیک ملل در دسترس شما عزیزان قرار گرفته است.

- عملکرد لیزر در رفع موهای زائد -

برای این که نور و انرژی لیزر بتواند اثر خود را اعمال کند نیاز به سلول هدف دارد، که این سلول هدف برای نور لیزر، ملانین یا رنگدانه مو میباشد، که این رنگدانه در فولیکول یا ریشه مو قرار دارد. انرژی لیزر پس از برخورد به پوست توسط رنگدانه مو، جذب شده و باعث تخریب فولیکول یا ریشه مو میشود. به طور کل فولیکول های مو می توانند در دو حالت: فاز استراحت و فاز رشد باشند، اگر هنگام لیزر موهای زائد، فولیکول های مو در فاز استراحت باشند، انرژی لیزر بر آن ها اثری ندارد، به همین دلیل است که در تعداد جلسات لیزر، رعایت فاصله زمانی بین جلسات، بسیار حائز اهمیت است.

مقاله های لیزر موهای زائد

ویزیت و مشاوره رایگان خدمات مو 76704478 | 76704462 - 021 موبایل و واتساپ: 09123002355

(06) دیدگاه

  1. 10 اکتبر 2020

    بسیار عالی

    پاسخ
  2. سمیه
    21 فوریه 2024

    واقعا عالی بود
    خیلی ممنون از کلینیک خوبتون

    پاسخ
  3. سارا
    21 فوریه 2024

    من بعد 7 جلسه جواب گرفتم
    خیلی خوبید

    پاسخ
  4. Mahsa
    21 فوریه 2024

    نسبت به جاهای دیگه از نظر قیمتی خیلی خوبه
    محیط بسیار تمیز و شیک

    پاسخ
  5. نسترن
    21 فوریه 2024

    من ۱ سال پیش برای لیزر کلینیک ملل رفتم کمتر از ۶ جلسه جواب کرفتم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *